Biz aldık daha doğum yapmadığım için evde duruyor. Almamızın iki sebebi var biri hafif olması(8kg) diğeri travel bebek arabası olmasına rağmen oturma bölümüyle beraber katlanıp kabin boy gibi olabilmesi. Yenidoğan için yanında oto koltuğu okarak da kullanılan pusetiyle geliyor zaten,ilk 4-6 ay pusetle kullanıyorsunuz sonra oturma ünitesiyle 25kga kadar kullanabiliyorsunuz