deno1 Geceden beri durmayan sancılarim var nstye geldim 50 80 arası bi gelip bi iniyor insallah biraz daha durur dua edinnn😑
Sude-96 deno1 31. haftada ben de oldu açılmam vardı bir santim ama durdurdular ilaçla falan şuan 36. Haftadayız durur inşallah sakin olun
Sude-96 deno1 durur inşalalh canım Ama korkma haftası çok küçükte değil yani bir şey olmaz Doğarsa da sağlıklı olur :)
Sude-96 deno1 zor tabi kii ama umutlu ve güçlü olun psikolojinizi bozmayın sizi çok çok iyi anlıyorum 🙏🏻