Sedefavc Piremses0 36+5 bugün benimde kontrolüm var. 2.sezeeyan olduğu için çatı muanem olmaz bakalım bizimde günümüz verilir sanırım 😊😊
Merve_0109 Piremses0 Hic korkma ben 3 kere oldum kendini çok rahat bırak ben suan 38 haftalığım kendini kasmadigin sürece canın hiç yanmıyor
Piremses0 1mervedir yapmadı canım sezeryan olacağım için gerek yokmuş haftaya son kez gidip günümüzü alıcaz