Merveksgn Bi aylik kizim var ve naptiysam emzige alismadi beni emzik niyetine kullanio gece sabahlara kadar uyumuorum cok zor gecio , onerisi olan veya benim durumumda olanlar siz ne yapiosunuz🤦♀️
Haticeee1 Merveksgn yanlis bilgi olmasin ama ben emziklere azcik bal veya baska tatli bisey surupte alistiyorlar diye hatirliyorum, bebis kendiliginden kabul etmezse
Btlblbl Merveksgn damagina sert geliyorsa almaya bilir degistir daha yumasaklardan al dene bala falan da batirma 1 yasindan kucuk cocuga bal verilmez
Asafinannesi Emziğe zorla alıştırma zaten annesi onun seni emmeye ihtiyacı var ne güzel bak emen bi bebeğin var 😊 he yine de bir dip Bilgi; emziği sevmemiş olabilir. Başka bir emzik dene. Bazı bebekler her emziği almıyormuş. Sevdiği emziği bulana kadar bi kaç tane değiştirmen gerekebiliyor 🙇🏼♀️
ElifAkaln Haticeee1 bebeğe ilk bir sene bal verilmesi yanlışmış vücuda ağır geliyomuş geçenlerde okudum biryerden
Selim_Alparslan Canım anne memesine yakın olan emzikler var ondan alabilirsin . Fakat bebeğin ne güzel emiyor bence onu uzaklaştırma bırak emsin sağlıklı beslensin yavrucak 😍
SelinzgrSgan Aynı durumdayım canım ama yapıcak bişi yok yoruyo ama bi yerlere gittiğimizde zor olur sadece evdeyken sorun değil bana napim emmese daha cok üzülürdüm 😊😰