2melekannesi_ Edoliii mthrf çok önemli değik folik asit takviyesi gerekiyor ama faktör geni önemli onda taşıyıcı çıkmışsınız yani anne ya da baba bir ebeveyninizden almışsınız geni. Önceden kaybınız da varsa iğne kullanmanız gerekebilir
2melekannesi_ Edoliii evet o zaman gebe kaldığınızda hap ve iğneye başlatır doktorunuz iğne gerekir yani