Selamlar kızlar bir sorum olucak ti. Ben pazartesiden beri rahatsızim yani aslında hafif başladı pazartesi önce boğazım şişti hafiften salı burnum tıkandı çarşamba hepten kötü oldum hafif ateş oldu snra geçti. Dünde aynı şikayetlerim vardı birde bunlara göğüs ağrısı ve kuru öksürük eklendi. Simdi bugünde öksürük devam ediyor oksururken göğsüm ağrıyor. İçmediğim sey kalmadı ıhlamur zencefil çayi nane limon tavuk suyu çorba c vitamini de aldım ama yok geçmiyor ve sanki daha da kötüye gidecek. Ne yapmam gerek yardım istiyorum sizlerden böyle hasta olup iyileşen varmi evde kendi kendine. Kulak burun boğaza gitsem nasıl bir yol izler hamile olduğum için ilaç yazar mı? Yaşayan varsa bana fikir verin lütfen