Caglatan Uygulamaya göre 5+2 haftalık beta değerim 13302.5 haftalıga göre en fazla 7000 küsür sınır koymuslar suan benim cok yüksek bu durumu yasayan varmı neden olabilir
Aslaninannesi01 Caglatan ben şimdi değerime baktım 5+1 e denk gelmiş 12000 küsur ve sağlıklı şekilde doğurdum
Caglatan Kaderyas001 aile hekimine sordum değerin gayet iyi dedi kadın doguma henüz kontrole gitmedim cok erken diye sizce gitmelimiyim
mucizemsi11 Git tabikide keseyi görürsün 5+0 da keseyi gördüm ben nolur nolmaz çoğul gebelik olabilir :)
Caglatan Aslaninannesi01 o zaman benim 5+2 13302 normal 🙏🏻 Size doktor betanın önde olmasıyla alakalı birsey demismiydi
Aslaninannesi01 Caglatan gayet normal zaten kese oluşmuştur kese oluştuktan sonra betanin önemi yok benim lekelenmem olduğu için bakılmısti sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰