Zohraa98 Selam kizlar dunde post paylawmiwtim gorenler bilir ilk usteki 2 test 3gun once yapmistim altdaki iki testi birini dun birini bu sabah yaptim neden boyleki?hamilelikmi bu?ici bos kenarlari kirmizi☹️Cevaplarsaniz sevinirim🌹
Elsu26 Zohraa98 ilk defa böyle bi test görüyorum test bozuk desem ikisi de mi bozuk olacak imkanın varsa başka bi marka test alıp tekrarla ya da direk sağlık ocağına gidip kan ver 😊 inşallah vardır 😊😊
Zohraa98 Happy_001 hayir canm yazmisim postda ilk usteki 2ni 3gun once altdaki 2ni birini dun aksam birini bu sabah
Dennz Zohraa98 bence öğlen bir test daha yap benim de ilkin negatif çıkmıştı sonradan çok silik bir şekilde çizgi belirmişti. Hamile olma ihtimalin yüksek
Zohraa98 Dennz cok sasirdim ya neden ici bos☹️Evet bende oyle dusunuyorum kandan once baska marka test yapiyim
Liliss Zohraa98 erken gebelik testleri var ondan da alıp bakabilirsin benim normal testte değilde erken gebelik testinde çıkmıştı
Aleynakarabiber Zohraa98 bencede kan testi yaptır canım benimde ilk yaptığım zaman tek çizgi çıkıyodu 1 saat sonra ikinci çizgide çıkıyodu bu testlerde böyle şeyler olabiliyor 3 kere yaptım garip bi şekilde aynısı olduu 10 dakika içinde çıkan sonuç geçerli diyolar ama kan testinde de var çıktı