Ben şu an 36+4 haftalık gebeyim, gebeliğimin başından beri sol tarafımda yumurtalık kistim olduğunu öğrendim. Şu an 7 cm ve baştan beri her doktor kontrolünde cm ölçülüyordu . Yani demem o ki stres yapmadan siz de her gittiğinizde hatırlatın büyüme vs gözlemler doktor . Çok şükür ben iyiyim ☺️