Bugün 5 günümuz oldu ve topsam 3,4 saat ya uyumuşum ya uyumamişim. Sürekli ağlıyor sütüm az çünkü yemek yiyemiyorum vc ye bile zor gidiyorum açlıktan ağzım kup kuru. Mama veriyorum gazini çıkarıyorum altını değiştiriyorum sonra memeye bırakıyorum uykuya dalıyor bırakmamla ağlaması bir oluyor psikolojim çok bozk babası olacak adam sabah çıkıp gece geliyor 10 dk pis pis yapıyor yatıyor kendime zarar vercem bu gidişle yada çocuğa. Çok kötüyüm gecemi aglayarak geçirdim. Bana bı akıl verin bu çocuğu nasıl uyutacam ben ,🥲🥲😭