Merve_0109 Turkyan39_cholak 13 günüm var her ağrıyı doğum sancısı sanıyorum 😅 ilk gebeliğim benimde zaten doğum sancısı gelince anlamaman imkansızmis çok canın yanıyormuş
mavi_kus Turkyan39_cholak benimde son 9 arada minik yalandı sancılar oluyor ama daha keskin bir şey yok