Sedius İyi akşamlar annişler size bi sorum var şahsen biraz korktum şuan 34+5 günlük hamileyim ama kızım çok fazla hareket etmiyo yer fazla kalmadığı için mi bu normal mi doktor herşey iyi diyo ama bu kadar az hareket etmesi beni biraz endişelendirdi
bhdrrabia Sedius canım sen sürekli çikolata ye vişne suyu iç enerji veriyo bebeğe daha bet hissedersin
bhdrrabia Sedius sorun yaratacak bişey değil doktorlar öneriyo kontrolden önce çikolata yemeyi enerji verdiği için bebek hareketli oluyo