Tubasam Kızlar merhaba lütfen kimse linçlemesin.ben dudaklarımı beğenmiyorum dudak dolgusu yaptıran var mı aranızda merak ediyorm .(KIRICI OLMAZSINIZ SEVİNİRİM)
aytangurvanova Tubasam yapdirmisdim iki kere hemde hamilelikden once bende beyenmiyordum Shu an ask yasiyore dudaklarimla😂yapin yapdirin😂
Pisicik Tubasam Tubasam İstanbulda medikal estetik ve dermatoloji ile ilgilenen bir firmada çalışıyorum lütfen işlemlerde kullanılan ürünleri sorun dolgu markalarını öğrenin ve işlemi yapacak olan kişileri araştırın 🌸
Asyaveannesi36 Tubasam ben doğumdan önce burun estetiği yaptırdım eşim artık baktı ki vazgeçmiyorum doğumdan sonra da 0.5lik felan dolgu yaptıracağım ama sütten kestikten sonra
Saaki Güzellik uzmanıyım bu tür şeyleri lütfen doğumdan sonrayi bırakınız ve emzirme döneminde de doktorunuza sorunuz sonuç itibari ile bu yaşa kadar sabretmissiniz. ✨
Tubasam Black-34 daha önce yaptırdınız mi peki ? Eğer yaptırmadıysaniz arastrma yapıyor musunuz ben bu konuda hiç bi bilgim yok aslında
Tubasam aytangurvanova sizin adınıza sevindim darısı başıma diyeyim 😀😀peki şişme falan oldu mu çok ve de dikkat etmem gereken bisey var mı
aytangurvanova Tubasam ben bi kere azerbaycanda yapdirdim bi kerede izmirde evet sisme ve morarma oluyor ama klinikde buz verdiler dudak seklinde bir kac gun onu koydum dudaga gecdi sisi moru yani uc dord gune tamamrn geciyor
Saaki Tubasam bilindik iyi bir doktora yaptırarak ☺️ güzellik uzmanlarının kesinlikle izni yok güzellik merkezine gelen doktorlara da fazlaca itibar etmeyin bu kadsr diyebilirim ☺️
aytangurvanova Tubasam ama dolgulara dikkat edin bildiyin bi markayi yapdirim dandik bi urun vurmasinlar mazallah.bide klinikde yapdirim guzellik merkezperinde asla bi arkadas yapdirdi bin pisman ben klinikde doktor yapdi
aytangurvanova Tubasam teosyal kiss.juvaderm,hyaluronika ben ucunu iyi biliyorum azerbaycandaki doktorum bunlar en iyiler demisdi
DerinsMomm Bir kac ay sonra üst dudagımı yaptıracagım.Dogal bir gorunum yaptıracagım ama arı sokmus gıbı olmayacak:)
aytangurvanova Tubasam ben izmirde yeniydim ama baya arasdirdim yapdiklari dudaklara bakdim en cok resim paylasanda karar kildim😁digerleri bir iki resim Sadece insani tedirgin ediyordu