Arkadaşlar 39+2 de çatı muayenesi oldum doktorum çatı kemigimin basık olduğunu çocuğun çok fazla vakumlayarak çıkabileceğini ancak son çıkışında dar olduğunu bu yüzden fazla kesi atıp dikiş atabilecegini söyledi üstelik bebek hiç kanala girmemiş yaklaşmamis bile fitille de kanala girmez bu dedi. Kordonu kısa olabilir yada dolanmış olabilir bunu bilemeyiz dedi. bebek 3700 dedi 40. Haftanın son gününe sezeryan randevusu verdi. Sizce 41. Haftayı beklemeli miydim yinede yani doktor aceeleci mi davraniyo diyeceğim ama birden fazla faktör söyledi ve risk almakta istemiyorum