1 saat önce mide yanmam ile uykudann uyandım tuvaletin kapısının önünde bekliyorum heran afedersiniz çıkartırım diye ve tam bu postu açarken/yazarken yarıda kusmaya Başladim biraz da olsa rahatladım ama çok kötü hissediyorum kendimi doktora gitmelimiyim sizce 37+3 haftaligim acaba bir sorun mu var ?