Bende aşırı derecede korkuyorum ve panik atağım var.. 34+1 im. Haftaya kontrolde dile getirip sezeryan isteyeceğim doktorum ne diyecek bilmiyorum ama 🤭 Elimde değil düşündükçe bile geriliyorum ağlıyorum. Haftalardır normal doğum düşüncesi bile beni aşırı mutsuz ve huzursuz etmeye yetiyor. Eşimde kararıma saygı duyuyor kendimi nasıl iyi hissedeceksem öyle olmasını istiyor,bakalım doktorum ne diyecek 🤭😅