Tugbacelik2508 Gencanne33 bende yurt dışındayım burda da bebis gelmezse balon uygulaması yapicaz dedi ebe ki 40+0 gelen giden yok 🤦♀️
Gencanne33 Tugbacelik2508 Hayırlısını dile canım rabbim sag saglık kucagına almayı nasip etsin korkulcak hiçbirşey yok 😍
Ozie1993 Tugbacelik2508 ay aynıyızzzzz bendede ne gelen ne giden nerde yaşıyorsun ? Ben viyanadayım bana hiç böyle bişe demediler 😒
Tugbacelik2508 Gencanne33 Amin inşallah korku hiç yok bende ama gelmedikçe fenalık geliyor artık sabırsızlanıyorum iyice 👶😅😊
Elaemreren Ozie1993 ama ağrı yok ki🤦🏼♂️ Kasılma bile yok bugün 39+6 tık yok kapkaynar suya giriyorum yinede bana mısın demiyor
Gencanne33 Ozie1993 Demiyorlar zaten dogum sırasında ebe beni odaya goturdu bilgi bile vermeden yaptı cok korkmuştum sonta takar gibi taktılar 😂 demmeki bi bende mi oldu bu yöntem bilmiyorum 🤷♀️ 😂
Tugbacelik2508 Ozie1993 norvecteyim. Bende kendim sordum yoksa bahsetmemislerdi. Sorunca söylediler. Bu bebeler neden gelmiyor ya hiç kalmasak balona ona buna kendiliğinden gelse sancılar 😅👶