Ben yurtdısında yasıyorum gelir gelmez hamile kaldıgım için dili pek ögrenemedim hastaneye gittim bana bebegin hareketlerini sordu hissedemiyorum oynamıyor. bugun dedim beni hastaneye gönderdi nts ye bana hemsire eger küçük cizgiler fazlalaşır yükselirse sancın var ve seni doguma alırız dediler ve ben Wceye gitmemi söyledim kalma şimdilik dediler ıkınma istegi geldi bende bi baktı cizgi yükselmeye basladı demmeki ıkındıkca. cizgi yükseliyor diye düşündüm ıkınmaya basladım dakikada bir ıkınmaya basladım cizgiler yükseldi. Ama agrım yoktu cocuga baskı yaptıgım için sancı olarak cıkıyordu ve beni apar topar doguma aldılar 😂 cok salakca birşey hiçbir yerden duyup yapmadım