Merhabalar canım hamişler ve anneler 🌸 19 Aralık’ta bebeğimi kucağıma alacağım inşallah, yeni yıla beraber gireceğiz 🥰 bebeğime yılbaşı gecesinde giydirebileceğim bir şeyler almak istiyorum ama kaliteli bir şey bulamadım henüz. Aranızda kostüm alıp da memnun kalıp önerisi olan kimse var mı? ☺️