Hanımlar hanımlar selam 👋
Sezeryan esnasında tüpleri baglatma operasyonundan haberim var hazır açılmışken hop iki düğüm atılıyor sanıyorum 😀🤷 neyse peki ya sonrası diyelim bir kaç yıl sonra istedik bişey oldu olsun istiyoruz 2. Çocuk ozaman yine sezeryan gibi ameliyat ile mi açacaklar tüpleri yoksa böyle vajinadan girerek küçük bir operasyon ile mi?? Konu hakkında bilgili hanımları bekliyorum 🦋 doktorunuza danışın diye gelecekler olanlara şimdiden söyleyim kendisinede soracağım tabiki ama eşimle hiç konuşmadım bu konuyu o an uzulebilir direk doktora soramam gibi geliyor burdan bilgi alayım bı şekilde doktoru yakalarım yalnız 👍