Kızlaaar bir şey sorucaktım eşimle şakalaşıyorduk ve sonra ben o kadar çok gülmüşüm ki bi anda resmen kasığımın ortasında bi acı hissettim sanki böyle rahmim kasıldı gibi oldu batma gibi ve ağrım da kanamam da olmadı aklımın bir köşesine takıldı sorun değildir herhalde değil mi ☺️☺️