Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar özel hastanede test verdım şekerım yuksek cıktı . Acaba saglık ocagınada kan versem şekerıme bakarlar mı?
Handan_65 Poyrazin_annesi Bakıyorlar aksamdan ac yatıp kan verıyosulıyor Ertesi gün kahvaltı yapıp 1 saat dolunca bu sefer tokluk değerine Bakıyorlar
gbyalcin Poyrazin_annesi şeker yüklemesi sonucunda açlık şekerim yüksek çıktı diyet yapıyorum. İlk bi hafta her gün sağlık ocağında açlık ve bi saat tokluk şekeri için kan verdim bakıyolar merak etmeyin 😊
alyaninannesi2 Bakıyor canım. Açken git ver bide tok git ver Hem açlık hem tokluk değerini öğrenirsin.