Anneler bugün kontrole gittim herşey yolunda çok şükür ama bebeğim zayıf doktor öyle söyledi 36 haftadayim 2.500 kilo olmuş ekstra vitamin ilacı yazdı( elenatal 2 ) bunu kullan dedi aldım sizce kilo sıkıntı mı ne yapmam lazım inşallah doğuma kadar alır. Kötü besleniyorum yememe hiç dikkat etmedim malesef 😥