Bişey olmaz tabiki işe yarıyor.
büyük ihtimal sert yere vurdun kasa falan denk geldi. Sana tavsiyem yumuşak yağlı yerlere vur daha az acıtıyor acele etme yavaş yavaş sok, yavaş yavaş enjekte et.
Benim de çok defa kanadı öyle böyle geldik 36 haftaya :) zamanla daha çok tecrübe ediniyorsun