karauzumannesi Kızlar şükürler olsun ben doğurdum normal doğum oldu hızlı bir doğum anlatacağım biraz kendimize gelelim 🧿
Elif1608 karauzumannesi Maşaallah 🧿Sağlıkla büyüsün inşaallah ♥️ ayy sizinle birebir aynıyız bende sadece sol tarafta ağrı var onun dışında herhangi bi belirti yok 😄