Gzmlerce Herkese Selam :) Gunleriniz nasil geciyor 17. Haftada da yasadiginiz durumlar varmidir . Benim asiri akintim var bugun gittim ve enfeksiyon dendi fitil verildi … 😢
Omerin-annesi Gzmlerce Bende 17 haftamdayım kasıklarım agrıyo ve akıntım var hala gitmedim kontrolume 3 hafta var napıcam bilmiyorum tek yaptığım bol su içiyorum sık sık camasır değiştiriyorum gidene kadar
Gzmlerce Omerin-annesi Akintinizin rengi herseyi cok onemli danisma imkaniniz varsa danisin derim cok gecmis olsnn
kucukcivcivim 17+3’teyim. Düşük riskinden dolayı progesteron kullanıyordum. Bir haftadır kanama, ağrı yok çok şükür. Haftaya kontrolüm var. Dua edin kızlar risk geçmiş olsun artık😔😔
Gzmlerce kucukcivcivim İnsaah gecmistir 🙏🙏 hemen dualarima senide ekliyorum guzel haberlerini aliriniz insallah 🌸