Derler ki kese yuvarlaksa kız, fasulyeye benzer geğimli ise erkek.. ben bu teoriye göre teyzemin kızının 5 gebeliğinin 5 inde de tahmininin tuttuğunu gördüm bence öyle gibi eğer kız olursa beni hatırla .. 😍😇 ben de 6+5 im ve kesem seninki gibi yuvarlak 🐣😍