Karnın sertleşiyor beline vuruyo hafif ama korkma şiddetli değil zamanla vücut kendini Doğuma hazırlamak için yapıyor . İlerki zamanlarda özellikle 30 haftadan sonra yalancı sancılar şiddetleniyor biraz daha şiddetli oluyor. Bunlar çok çok az can yakıyor yani en azından benim canımı yaktı bilemem. Ama şöyle düşün çok iyi bir şey Doğumda daha şiddetlisi olacak ve beni az çok neyin beklediğini nasıl bir sancı olacağını bilebiliyorum. Korkma tadını çıkar :)
Kasılma olunca ekstra bir şey yapmak gerekmiyor ama ben yan yatıyordum uzanıyordum