Yavuzz Sevinc-Berke Amin inslalah hepimiz bi avazda kavuşalım canm geçmiyor sanki zaman bakalm son rndv 15 aralik dogum şeklinde karar verecek doktorum
Melos1 Sevinc-Berke erkekse onlar daha hareketli oluyomuş benim oğlumda öyle😂 bugün biraz sakin hareket ediyor ama az
Aslhn18 Sevinc-Berke banada aynı dedi doktor 10 15 arası alırız diye ama ben 6 sında alsın istiyorum cok yoruldum 2.ci sezeryan bizde
Sevinc-Berke Aslhn18 Gercekten öyle iyice ağırlaştık eşimde doktorumuzdan 6snda alınmasını istedi doğum günü diye oğlumla doğum günümüz aynı olsun istedi 😁 Ama ne yazık ki doktorumuz 6sı erken oluyor alamam dedi 10la 15 arası anca dedi 🥰🐣
Kbraackz Sevinc-Berke 36+4 olduk bizde, henüz bir belirti yok ama 38de çatı muayenemiz var bakalım ☺️
Calisananne25 Elif_g_a evet son günlerde sırt, bel ve karın ağrılarım oluyor gaz sancım çok oluyor. Bir de iyice ağırlaştığımı hissediyorum oturmak bile rahatsız edebiliyor. Sizde durumlar nasıl 🥰
Elif_g_a Calisananne25 bende de aynı ayakta çok fazla kalamiyorm bacak bel sırt kasık ağrısı hepsi var birde geceleri kramp girmeye başladı çok kötü bı şey hayırlısıyla sağ salim kavusalim insAllah bebeklerimize
Ezonam Benimde cuma günü randevum var direk çatı muayenesi yapmaz dimi önceden söylemesi lazım 35+4 üm bı arada bugün