Sevinc-Berke Hoşgeldin 36. haftamız bizim artık son haftalarımız 2 hafta var yok dogumumuza sezaryan olacağımız için kavun kadar büyümüşüz çok şükür 👣🥰 Sizler kaç oldunuz ♥️
gulsoo Sevinc-Berke 36+2🥰 benim de cumartesi çatı muayenem var her şey orda belli olacak çok heycanlıyım hayırlısı bakalım🥰
Sevinc-Berke Kksll İnsAllah ya bizimde doktorumuz aralığın 10 15 arası alırız dedi çok heyecanlıyım ama bı o kadarda korkuyorum 2nci sezaryanım olacak 😊🎀
Aslhn18 Sevinc-Berke banada aynı dedi doktor 10 15 arası alırız diye ama ben 6 sında alsın istiyorum cok yoruldum 2.ci sezeryan bizde
Minosmi Merve4222 amin inş sağlıkla gelsinler benim erkek ilki de erkek kız olmasını çok istiyorduk tabi nasip 😊
incimercan Sevinc-Berke 35+4 💫 Aralık başı çatı muayenesine çağırdı, 8 ay iyi beklemişim ya, gelsin gelsin artık sağlıkla🧿🎈🎈🎈🌸
Sevinc-Berke incimercan insAllah canım az kalmış artık birazcık daha var oda beklenir artık gününde vaktinde gelsinlerde 🥰🙈