Ceyliinnn ben iki tane balon standı almıştım 7 Li . Balon olarakta krom balon ve birer tane folyo yıldız balon tercih ettim. Kapıya da tül iki renk tül aldım bir de isimli kapı süsü. Odanın içi için bir şey yapmadım. Kapı süsü ağır geldi tül taşımadı onu daha sonra kapının yanındaki oda numarasına astık.
