Kızlar gecikmenin 6. Günündeyim 2 gün önce çok silik çizgi gördüm korkuyorum hep adet olucam diyede yarın kan vericem ama böyle sürekli akıntım var yumurta akı gibi birebir hamilelik varsa eğer ilk zamanlarında olur mu böyle bişey
Birde nolur dua eder misiniz 4 düşüğüm var yarın güzel sonuçlar alayım