Trabzonnn Kizle nasıl geciyo hamilelik var mı bulantı uyku hali vs .. kalp atışlarını duydunuz mu ☺️😇
emineessahin Ben henüz bugün duyabildim 7. Haftamdayım. Kanamam ve düşük tehlikem olduğu için alttan baktı çok şükür iyiyiz 😊
tkymk 6+5 im kalp atışını duydum çok şükür .. bulantı başlamadı ama uyku hali aşırı hatta baya baya aşırı 😂 yanlız sizlere bir sorum olacak ben konu açamadım folik asit önerildi mi kullanıyor musunuz ya da kullanan var mı ?
Trabzonnn tkymk tabikide . Hamile olduğum öğrendigim an doktor bana folik asit başladı. Size vermedi mi doktor ilk üç ay veriyo doktorlar folik asit. Bende de uyku hali çok oluyo bulantı flan yok çok şükür
G1522 tkymk tabiki eğer planlı bir gebelikse hamilelik olmadan en az 3 ay öncesinden başlanması gerekirdi ama plansız bır gebelikse o zaman da hamile kaldığını öğrenir öğrenmez başlamalısınız en az 3 aya kadar içilmeli
emineessahin Trabzonnn 6+1 de sadece iki gün çok az bi kanamam oldu. Korkutmaya yetti ama iyiyiz şu an. Tedbir amaçlı 12. Haftaya kadar progestan kullanacağız :)
Ummugo Bende hamile olduğumu öğreneli 6 hafta oldu ama henüz doktor kontrolüne gitmedim önerebileceğiniz bi doktor var mı?
Kardelen6561 Trabzonnn ben buranın yabancısıyım buraya gelin olarak geldim değirmendereyi uzak değil mi ben yanlış mı biliyorum acaba