Kerem_mom https://resimyukle.io/r/OQxbtPTgR5 https://resimyukle.io/r/OQxbtPTgR5 Bugün kan ve idrar tahlili yaptırdım şuan doktora atamıyorum geç vakit diye . Değerlerden anlayanlar bakabilir mi ?
tgba715 Kerem_mom eğer idrarda yanma yoksa bisey olmaz bu çok bi enfeksiyon değil limon biber maydanoz tüket demişti bana doktorum sen de bir danış çünkü çok yüksek değil değerin
UmutsuzPolyanna İdrar yolu enfeksiyonu geçiriyor olabilir misin wc esnasında yanma ve mesane de baskı hissediyor musun ? Ben idrar yolu enfeksiyonu geçirirken aynı anda kum döktüm eritrosit değeri bende de referans değer üstünde çıkmıştı
Mavistez Kerem_mom idrar yolu enfeksiyonu var yada kum falan dokuyorsun başka bir sorun yok demir sınırda çıkmış ama ilaç kullanacak kadar değil gibi tabi doktorun karar verir
270320 Kerem_mom hormon tahlilin normal ferritin düşük. İdrarda da enfeksiyon var. Bol su iç doktor bakana kadar .
Cimen1409 Kerem_mom troid var canım gebelıkte 2.50nın altında görmek istiyorlar genelikle benim 2.95tı ordan biliyorum tsh olan enfeksiyon var doktor onun için ilaç verir
ikiprensesannesiii Kerem_mom idrarda enfeksiyon çıkmış belki idrar kültürü isteyebilir. Bol su iç ama benim de en son 7 çıktı lökosit ama idrar kültürüm temiz çıktığı için ilaç vermedi doktor bol su iç dedi. İdrarını yaparken yanma veya sızlama var mı?
ikiprensesannesiii Kerem_mom o zaman muhtemelen size de ilaç vermez ama tabiki doktora gösterin mutlaka. gidene kadar da bol su tüketin.
Kerem_mom ikiprensesannesiii ayyy son kontrol 10 gün sonra sonrasında zaten 3 güne doğum , inşallah birşey olmaz şu enfeksiyon benden bi gitmedi ne yaptıysam
ikiprensesannesiii Kerem_mom sağlık ocağına gösterin sonucunuzu eğer kadın doğuma randevu alamıyorsanız