Adensu_ Normalde esimle gayet guzel bi cinsellik hayatimiz var ama bugun ilk defa hic ama hic istegim yok.. hic boyle olmazdi ayni seyi yasiyanlar oldu mu, sizce hamilelik belirtisi mi
hamisanne_63 Adensu_ genelde gebeliğin ilk ayları isteksiz olur bayanlar son haftalarında cok istekli olurlarmış 🤷🏼♀️ Ben 30 haftalığım hâlâ sıfır istek Allah vere de doğumdan sonra da devam etmese bu isteksizlik 🙊
bsraugr Adensu_ canım bende tam tersi oldu mesela daha yeniyim 4+3 ama hep yumurtlama döneminde gibiyim, herkeste farklı oluyor sanırım 🤗 Allah gönlüne göre versin
Adensu_ gamzeli27 yaa gozun aydin canim rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin insallah😍 darisi isteyen herkese🥰 Benimde 2 gundur midem cok bulaniyor gazla beraber neolcaksa bu halimm😵💫
gamzeli27 Adensu_ Amin canım amiiiiinnnn Allah razı olsun olsun inşallah hayırlısı ile sende hamilesindir❤️ Eğer adetine 1-2 gün varsa test yap canım çıkar😊
Adensu_ Fatnur38 ikimizde hep cok istekliyiz yani hic sorun olmadi bugune kadar ama bugun optu resmen benden uzak dur dedim 🤣🤣
Bfduam Adensu_ insan ruh hali “hep” olamaz, etkileyen faktörler olur, yorgunluk uykusuzluk, moral bozukluğu vs.
AysenurPervan Benim tek belirtim o ay zerre isteğimin olmaması ve göğüs şişliğiydi şüphelenip test yapmıştım inşallah sizinki de gebelik belirtisidir. Allah gönlünüze göre versin 🌸
muge1661 Adensu_ valla canım eğer bu belirtiyse eğer doğru çünkü 5+2 gebeyim ve hiç istemiyorum yanaşmasını bile yani okadar tiksinç geliyor 😬
Adensu_ Bfduam tabiki oyle canim biz yeni evliyiz bugune kadar hic sorun olmadi canim oyuzden oyle dedim ama elbet yeri gelir “hep” olmaz
minipanda Bunuda gebeliğe baglamak bende dogru degıl cpk kafanıza takarsanız olumsuz etkilenirsiniz sebep aramayın
Adensu_ minipanda ister istemez hamile belirtiler var oyuzden onuda kattim yoksa durduk yere degil canim
Bfduam Adensu_ insan ruh hali değişken oluyor, hormonlar yönetiyor, adet öncesi gerginlik bile bazen etkileyebiliyor.
Puki Adensu_ benim aşırı Bi istek oldu yani sonra da hamile olduğumu öğrendim şuan 17+1 şimdi hıc istek yok😊