Byz_iboozen55 Prillam dr bulantı ilacını nasıl kullanıyorsunuz fazla alımında ya da mesela uyumadan önce alıyordum daha sonra bir gece almadım ve sabah kalktığım zaman aldım bir problem olur mu sizce? Şimdiden teşekkür ederim.
Esrabozkurtt Byz_iboozen55 ben gece uyumadan yarım saat önce içerdim ve sabah kalktığımda aç karınla içerdim bi sorun olmadı
Beybilerim Byz_iboozen55 Günde 4 tane içme hakkınız var doktorum öle demişti. Ben gece yatmadan önce aç karnına 2 tane içiyorum. Eğer gece içmediyseniz sabah kalkar kalkmaz için. Eğer bulantınız gün içinde de devam ediyorsa 1 tane daha alabilirsiniz. Ama bazı kişilere prilam bağışıklık kazanıyomş etki etmiyomş öle olursa işe yaramzsa doktorunuza söyleyin. İlacınızı değişsin. Ben 6 aylık oldum hala kullanıyorum ama bana fayda ediyor. İçmesseö mahvoluyorum
Byz_iboozen55 Esrabozkurtt gece yatmadan iki tane içiyorum sabah almıyorum ama şimdi sabah aç karına aldım faydasını göremiyorum midem yine aynı
cansornek Byz_iboozen55 Yan etkisini görmedim neredeyse 1.5 aydır kullanıyorum. Aşırı bulantım vardı ilaç tamamen geçiriyor diyemem ama icmedigimde çok daha fena oluyorum ☹️
Tomurcuk1 4 ay oldu halâ kullanıyorum canım gece yatmadan 2 sabah 1 tane ama şimdi sadece gece içiyorum içmediğim zaman sabah bulantilarim devam ediyor doktorum bana bu şekilde önermişti bi sorun olmadı şimdiye kadar