Kızlar pazar günü çok yemiştim yağlı tuzlu sonra 3 4 kere kustum akşam boğazım baya yanmıştı o geceden itibarem korona değilim ama boğazım yanıyo kuru gibi bazen kart çıkıyp sesim arada hapşurtuyo tekrar korona olmaktan korkuyorum yaa sizce korona mıyımdır