derya_erz Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim 4 gündür sol ayağında agri var bugün doktora gittik baktılar ultrasonla baktılar her hangi bir sıkıntı çıkmadı ama ağrılarım çok fazla bunun sebebi nedir sizce?
Rahime_47 derya_erz onun yerine muz soda kabak cekirdegi yeyin. Internettende bakin magnezyum olan yiyeceklere. Benimde bacagim agriyordu yuremuyemiyordum artik. Doktor bunlari onerdi. Ilaci yatarken iç bence. Ben oyle yapiyorum.