Slday dudininannesi 1 Aralık Çarşambaa 😱 çok değişik duygular içerisindeyimm nasıl olacak ne olacak çok merak ediyorumm korkuyorum da birazcıkk 😊 38+5 de alınmış olacak 🤲 sizde durumlar nedir pekii 😇
dudininannesi Slday 13 aralıkta muayenem var. Şuanda 35+1 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim olduğu için ne zamana verir tahmin de yürütemiyorum çok heyecanlıyım ☺️😂
halilinannesi Slday normal yada sezeryan oldugunu söylüyorlar mı bnde 30 haftalık olucam henüz hiç birşey bahsetmiyorlar ama
Slday dudininannesi bende 37 de gittim işte geçen hafta yani 😂 tarihi belirledikk sizin biraz daha bekleyebilir diye düşünüyorum tarih vermek içinn
Eslemkusun_annesi dudininannesi 20 Aralık pazartesi 39icinde olmuş olucam o zamana kadar gelmezse minik suan 35+5 olduk sabırsızlıkla bekliyoruz 2 Aralık anestezi tahlilleri için randevum var 3 Aralık Kendi doktor muaynem var bu şekilde bekliyoruz bakalım
Slday halilinannesi benim 7 haftalıkken belliydi sezaryen olacağım rahim ağzında miyomlarım var normal yolu kapattığı için normal doğum olmaz demişlerdi o yüzden sezaryen 😊
Zeyzeynoo Ayseela7 bende 38+5 Cumartesi günü sezeryan olucam Allah’ın izniyle inşallah herşey güzel olur sağ salim alırız kucağımıza bebişlerimizi ağrımız acımız korkumuz olmaz Rabbim sakinlik versin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Elfilayda Ayseela7 günümüz ayni sanırım bende yarın 37+5 oluyorum ama gelen giden yok inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın😊
Zeyzeynoo Ayseela7 inşallah canım inşallah Rabbim bize sakinlik versin inşallah panik yapmayalım çok güzel pozitif bir hikayemiz olsun bizde annelerle paylaşalım güzel güzel🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Zeyzeynoo Eymen_Enis_Ser 4 Aralık ne güzel sayılı gün çabuk geçer bak Allah’ın izniyle yarın sabah sezeryan olucam bebişlerimizin arası bir haftalık olucak dua et bana arkadaşım ağrım sancım korkum olmasın Rabbim sakinlik versin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻