Fatoook bende bugün detaylı ultrasona girdim ama radyolojiden girdim, doktorum bana da ilk başta bana da sevk yazacaktı sonra ultrasona gireceğim hastaneyi aradık randevuyla gelebilir miyim illa doktorun bir kağıt mı yazması lazım diye, bize sadece randevu almanız yeterli dediler çıkan sonuçları da doktora gönderdim. Eğer sende radyoloji bölümünden gireceksen benim Yaptığım gibi oluyor diye biliyorum ama tabi ben özel de gittim burada devlet hastanesinde yok sen devlete gidersen başka prosedür varsa bilmiyorum ama özelde böyle genelde