Serpil-Harun21 Msms evet planlı sezeryan canım erken doğum riski hep vardı bende başından beri doğum durdurucu iğnelerle geldik bugüne artık doğsana bişey olmaz dedi doktorumuz bekliyorum 😀
Msms Serpil-Harun21 evet 36dan sonra ciğer gelişiminin tamamlandığını düşünüyorlar ya.Sağlıkla gelsin inşallah bizleri de haberdar et🥰
Msms Serpil-Harun21 bugün bizim de tarihimiz belli oldu 37+6’da kısmetse perşembe günü olacak.Gelişimi ciddi şekilde azalmış çok az kilo alıyor o yüzden zorunlu sezaryenle alacak