Caglasss34 benim ilk 7+6 da vermişti. Sonra 9 hafta da. En sonra 10+6 hafta da verdi. İki 3 aylık işi bana antibiyotik kullanımı için demişti. Benim crp değerim 10 çıkınca içinde 10 tane olan antibiyotik verdi. Çünkü serklaj dikiş atılacak. Ondan önce enfeksiyon varsa gitsn diye. Crp değerini de düşürmek için.
Ama kuzenim de hamile. Hem mantar hem idrar yolu enfeksiyonu olmuş bina da ilk 3 aylık dönem de verilmiş antibiyotik. Mecbur kalınca veriliyor sanırım. Ama şöyle yap canım sende. Ben öyle yapıyorum. Kilotlarini her şeyden ayrı ve 90 derece de yıka. Kaynarca ütüle. Ve durumuna gire hergun yada günde 2,3 kere degis. Çamaşırın beyaz ve pamuklu olsun. Ayaklarını sıcak tut. Ve günde 3lt su içmeye çalış en az. Yoğurt ve kefir iyi derler bide