Aag06 hayır nemli tutmadım normal ne deniliyorsa öyleydim yani 3 gün sonra duş aldım orayı ıslatmadım ama dikişin açılmış iltihap kapmış dediler bir haftadır her gece acile gidip iltihabı sıktırtıyorum, kapatıyorlar üzerini ve antibiyotiğe başladım kanıma sıçramış enfeksiyon şimdi ise dikiş yerime antibiyotik verdiler