Merhaba güzel anne adayları 9+4teyim normalde sabah mide bulantım oluyordu ara ara da kusma yaşıyordum birkaç gündür ikisi de kesildi ilk gebeliğimde 4-5 haftalıkken gelişim geriliği nedeniyle düşük yaşadım şuan bulantının kesilmesi beni korkutuyor bir problem var mıdır acaba korkuyorum bilgisi olan ya da böyle bir durum yaşayan var mı acaba