İyi akşamlar. Ben 8 haftalık hamileyim , ilk hamileligim. Hamile kalana kadarda hiç bir şeyi araştırmadım pek bilgim yok. Benim hep sağ tarafım agrıyor kasık kısmı karnımın en asagısıı , regl agrısı gibi ama hep sağ taraf. Neden ola bilir? Şimdi dikkat ettimde