Esay_50 Gamzeates haha sagolun 3. Kizimiz da yoldaymis :) evlat gibi varmi kiz biraz zorlanirim ama onlar buyuyunce benden iyisi olmaz ay
Berkem78 Sinem_20 benimde oglım iki yaşında on besgun sonra doğum var kzıın olacak nasipse nasıl zorlukları oldu anlatırmısınzı