Derya53 Senosum38 ay benimde 2. Prens birer birer değişelim 🤣🤣🤣 kız şaka maka bi yana belime ağrı vurup duruyor 5 dk bi acaba mı? Diyorum yani 🤣🤣
Senosum38 Derya53 oluuuur dogurda degiselim çaktırma 🤣 ay hadi İnşallah hayırlısı olsun dogurunca haber et merak ederim oy yaa benimde günüm dolsun artık çok heves ediyorum
Derya53 Senosum38 ebe geldi ama açılmam yok 🥺🥲 yarına kadar bekliycem ağrıyla bakalım belki başlangıç olabilir dedi
Senosum38 Derya53 Hayırlısı olsun bacım napalim olmayan açılmayı zorla mı açalım 😀 ilk gelismede haberdar et lütfen
Deletedmom_6 Derya53 duphalac diye bi şurup verdi bana ama siz sorun belki size başka bir şey verir 🤷🏼♀️
Derya53 Senosum38 evet bu gün görüştük işte hastaneye aldılar şimdi Sünni ile başlangıçken kurtaralım mı diye konuşmaya çağırdılar bakalım 🤔