Sibelbilen Doktoruma sordum nasıl bir sanci yada bir farklılık olursa korkmalıyim, doğum oluyo demeliyim diye. Dedi ki eğer suyun gelirse beklemeden hastaneye gel. o gelen suyu zaten tutamazsin dedi idrar gbi olmaz sen istemesendr akar dedi. Belinde ve kasıklarında sancı olursa ve bu sanci pozisyon değiştirdigin halde geçmeyip birde düzenli olarak geliyosa ve kanamali bir akınti gelirse bekleme hastaneye gel dedi.