Kayın pederin ismini koyunca elalem yok muymuş eşlerin kararına saygı duyulmalı eşinizin annesi dahi olsa söz hakkı tanımayın ki zaten düşünüyoruz diye yaklaşman danışır gibi olmuş onun yerine biz böyle uygun gördük koyucaz de eşin okey dedikten sonra kime ne😁