Ben taaa mamak kıbrısköyden sincan lokman hekim hastanesi ibrahim alanbaya geliyorum ilk sezeryanımıda onda oldum ikincş sezeryanımıda orda olucam. Asla pişman olmazsınız :) Cok iyi bi doktordur kendisi. Fiyat olarka muayene 180 dogum 4700 (epiduralde farklı fiyatlar) .. Bu sekilde. Gerçekten uygunsa size emin olun pişman olmazsınız